New Zealand 2016 (10-16 Ogos 2016) - Lake Pukaki & Mount Cook

January 19, 2017


13 Ogos 2016


Kami teruskan ke Lake Pukaki...dekat je dari Lake Tekapo tu...Nak gi Mount Cook kene lalu Lake Pukaki...nak ke Queenstown  dari Mount Cook kene patah balik ke Lake pukaki ni semula nanti.



Memang menjerit le tengok kebiruan tasik nih...SubhanAllah cantik sangat






Kami berhenti kat satu perhentian nih...ada jual ikan salmon . Elok ada bangku kat situ buleh ler kami picnic.





Hahahahha...sejuk giler wehhh...nak makan macamana...nak suap menggigil-gigil. Tetiba berhenti satu bas ...pelancong mana tah...lantak kau ler ..kami nak makan.



Cantikkan view dia. 



Masa ni ler nak bergambar peluk2 sejukkkk








Lepas dah selesai makan dalam kesejukkan...kami gerak ke Mount Cook.




Luas tau Tasik Pukaki nih...memang lalu sebelah tasik je




Kami parking kat sini nak bergambar jer
Semua tukar ke winter glove.




tenggelam jalan dalam snow.










Seronok sangat kami hahahha







Posing wajib ala Che Ta. hahahaha




Nanti  kita cuti Switzerland plak ye bang.....




You Might Also Like

0 comments

Featured post

Percutian Family ke Perth 2017 - Hari kedua (Fremantle, Perth City, Bell Tower)

26 Ogos 2017 - Sabtu Hari kedua bangun bersemangat nak berjalan. Siapkan sarapan dulu. Buat nasi goreng sardin. Bawak bekal roti...

Like us on Facebook